Miitti pelasi Judge Dredd -korttipeliä, joka perustuu aiempaan Lost Expedition-tuotokseen.

Hieman erikoisesti pelaajat eivät omaksu hahmoja, vaan pelaajajoukko luotsaa kolme tuomaria (Dredd, Anderson, Giant) Kirotun Maan läpi. Hahmoilla on omat hitpojot mutta myös useita erilaisia yhteisiä hipareita, joita pitää manageroida mahdollisimman ekonomisesti.

Ei sentään Sylvester Stallone

Pelissä on kaksi pakkaa joista toinen on ikäänkuin pelilauta tai kartta, ja toinen sisältää päivän tapahtumia. Varsinaisesta pelipakasta vedetään pöydälle kortteja aamupäivä- ja iltahämärävuorolle, hieman eri logiikalla. Tässä sitten pitikin taktikoida ja optimoida niin ettei roistot pääse edelle tai vaihtoehtoisesti hitpointit pääse loppumaan. Toisaalta liian hyvien korttien käyttäminen päivävuorossa saattoi kostautua illalla, jossa korttien järjestykseen ei voinut vaikuttaa samalla lailla.

Tapahtumakorteissa on paljon ominaisuuksia, joista osa on valinnaisia ja osa pakollisia. Sanomattakin selvää että tehtävää edistävät valinnat usein kirvelevät. Selvitysvaihteessa pystyi jo laudalla olevien korttien paikkaa vaihtamaan tai jopa skippaamaan kokonaisia kortteja.

Tällaisten co-op pelien kuuluukin olla hieman vaikeita, joten ei tämä seikkailu ihan heittämällä läpi mennyt.

Cursed Earth -teema on Judge Dreddin yhteydessä hieman pettymys, koska MegaCity olisi oikeastaan Dreddin ominta miljöötä. Mitään varsinaista poliisityötä ei siis pelissä pääse tekemään, eikä Dredd-sarjakuvan punk-henkinen yhteiskuntakritiikki pääse maisemissa oikeuksiinsa.

Kyllä tätä pelaisi ennemmin kuin Dreddiltä turpiinsa ottaisi.

Dredd-teeman innoittamana kerrattiin aiheeseen liittyvät muutama hassu (ja huono) tietokonepeli. Sitten katsottiin videopelejä teemalla erikoiset kuolinanimaatiot, joita esim. vanhoissa Sierran peleissä olikin roppakaupalla. Mistähän tämäkin tuli mieleen.